
گاهی از اطرفیانم دلگیرم میشم. گاهی از بعضیا دلخور میشم. گاهی.... هزار اتفاق میفته که دلم پر میشه پر از حرفای نزده. اینجور وقتا فقط دلم میخواد غر بزنم. هی بگم و بگم تا دلم خالی بشه. دلم میخواد یکی باشه که فقط گوش کنه. توقع جواب شنیدن ندارم. پند و اندرز و راهنمائی هم نمیخوام. فقط یه جفت گوش شنوا میخوام.xa0 دلم میخواد یکی رو داشته باشم که خوب گوش کنه بدون قضاوت کردن بدون اینکه بهم حس گناه بده یا اینکه نگران روزی باشم که حرفامو جایی بازگو کنه. دلم میخواد..... به اینجا که میرسم بی خیال میشم. غمامو می...
ادامه مطلب