حس تازه

خرید بک لینک
آدما در حالات و موقعیتهای متفاوتی با هم آشنا میشن. توی مهمونی, سر کار, توی خیابون و اینروزا هم که به یمن تکنولوژی توی فضای مجازی. اصلا مهم نیست کجا و چطوری اگر خودت باشی و اهل ماسک زدن نباشی در هر حالتی میتونی فرد مورد نظرت رو پیدا کنی. فقط مهمه که صداقت داشته باشی. وقتی خود واقعیت رو به نمایش میذاری چه توی دنیای مجازی باشه چه واقعی, افرادی رو که باهات هم عقیده هستن رو جذب میکنی و این یعنی خوشبختی.اینجوری ممکنه آدمای کمتری دور و برمون باشن ولی در عوض همون چند نفری که هستن رفیقای واقعیت میشن. کسایی که میشه روشون حساب کرد.اونایی که نقاب میزنن خیلی آدم دور و برشون هست ولی معلوم نیست تا کی دارنشون چون بالاخره یه جایی نقابشون میفته و اون روز خیلی از دوستاشون از دورشون پراکنده میشن. خوشبختی یعنی همین. همین که رفیقات واقعی باشن. همین که ساده و صادق باشی. همین که مهربون باشی و مهربونیات بی جواب نمونه. همین عاشق بشی و عشقت دو طرفه باشه. امیدوارم همتون طعم خوشبختی رو با همه ی وجودتون مزه مزه کنین. حس تازه...ادامه مطلب

ما را در سایت حس تازه دنبال می‌کنید

برچسب: خوشبختی,خوشبختی یعنی,خوشبختی چیست, نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: پنجشنبه 18 آذر 1395 ساعت: 4:35

خدایا بابت همه ی چیزای خوبی که بهم دادی ازت ممنونم.

هر وقت هر مشکلی داشتم, هر اتفاقی برام پیش اومده که روح و روانم رو به هم ریخته تو شخصی رو سر راهم قرار دادی تا کمکم کنه.

دقیقا همون حسی که توی قصه ها تفسیرش میکنن و به اصطلاح میگن انگار از آسمون افتاده.

ته خوش شانسی. یه جوری که با همه ی وجودم حست کردم. خدایا از این که اینهمه به من لطف داری سپاسگزارم.

خدایا شکرت, خدایا شکرت, خدایا شکرت

حس تازه...

ما را در سایت حس تازه دنبال می‌کنید

برچسب: سپاسگزاریم,سپاسگزاری,سپاسگزاری پایان نامه,سپاسگزاری از دوستان,سپاسگزاری یا سپاسگذاری,سپاسگزاری از استاد,سپاسگزاری از خداوند,سپاسگزاری از دوست,سپاسگزاری از خدا,سپاسگزاری از پدر و مادر, نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 12:33

گاهی از اطرفیانم دلگیرم میشم. گاهی از بعضیا دلخور میشم. گاهی.... هزار اتفاق میفته که دلم پر میشه پر از حرفای نزده.اینجور وقتا فقط دلم میخواد غر بزنم. هی بگم و بگم تا دلم خالی بشه. دلم میخواد یکی باشه که فقط گوش کنه. توقع جواب شنیدن ندارم. پند و اندرز و راهنمائی هم نمیخوام. فقط یه جفت گوش شنوا میخوام. دلم میخواد یکی رو داشته باشم که خوب گوش کنه بدون قضاوت کردن بدون اینکه بهم حس گناه بده یا اینکه نگران روزی باشم که حرفامو جایی بازگو کنه. دلم میخواد.....به اینجا که میرسم بی خیال میشم. غمامو میریزم تو خودم. توی ذهنم با خودم درد و دل میکنم. خیلیا میگن با درو دیوار حس تازه...ادامه مطلب

ما را در سایت حس تازه دنبال می‌کنید

برچسب: امان از دلتنگی,امان از دلتنگي,امان از درد دلتنگی,امان از این دلتنگی, نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 13:41

بازدرباغ دلم می شکفد غنچه شایدهابر سر گنبدرؤیاهایمباز مرغ طلبممی خواندنغمه بایدهااگر او بازآیداگر آن سایهمهرباز گستردهشود بر سر مناگر آن دیدنما بار دگر دست دهداگر آن خاطرهها تازه شوددیگر اینکونهنخواهم نالیددیگر این دیدهنخواهد گرئیداز سر سبزدرخت امیدبا نوائیجانبخشبلبل باغ یقیندهدم شاد نویدباز او می آید باز او می آید حس تازه...ادامه مطلب

ما را در سایت حس تازه دنبال می‌کنید

برچسب: انتظار,انتظارك صعب,انتظارا انتظرت الرب,انتظار الفرج,انتظارك صعب كلمات,انتظار به انگلیسی,انتظار الفرج عبادة,انتظار الحبيب,انتظار منصور,انتظار اسالنا, نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 23:44

بعضی وقتاتو زندگی آدم یه موقعیت هائی پیش میاد که باید یک چیزائی رو به خاک بسپاره. یکیگنجش رو خاک میکنه که حفظش کنه و اون یکی غصه ها شو چال می کنه که فراموشش کنه.همه ما هم داشتیم عزیزی رو که به خاک سپردیم چرا که قانون طبیعته. یه چیرائیرو نمیشه نگه داشت. نمیشه بذاریشون سر طاقچه. حتی بودنشون روی طاقچه و خاکخوردنشون هم آزار دهنده و غیر ممکنه. ولی در عین حال با اینکه خاک سپاری مردگان,چه افراد یا اجسام, قانون شده قبول نابودیشون هنوز سخته. آرزو یکی از این چیزاستکه باور و انجامش سخته.هیچوقت بهگورستان آرزوهات سر زدی؟ میدونی چند تا قبر اونجا کندی تا حالا؟ حس تازه...ادامه مطلب

ما را در سایت حس تازه دنبال می‌کنید

برچسب: گور آرزوها, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 23:44

صفحه بندی